×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

آیین نامه خدمات مرجع مجازی در کتابخانه های تابعه دانشگاه

 

این آیین نامه برای تعیین نحوه ارائه خدمات مرجع مجازی در چارچوب مشخص در کتابخانه های تابعه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تدوین شده است.

مقدمه: کتابخانه مرکزی باهدف ارائه خدمات بهتروبیشتربه پژوهشگران،محققان ودانشجویان تلاش می کندفرصتی فراهم آوردکه پژوهشگران پرسشهای خود را ازطریق یک محیط مجازی،یعنی اینترنت باکتابداران مرجع مطرح کنند .

سرویس مرجع مجازی کتابخانه مرکزی و کتابخانه های تابعه دانشگاه این امکان را فراهم می کند تا کاربران بدون نیاز به حضور در محل کتابخانه نیازهای اطلاعاتی و پرسش های مرجع خود را با کارشناسان مرجع مجازی از طریق پست الکترونیکی مطرح و پاسخ دریافت کنند. لازم به ذکر است پاسخگویی به سوالات بر اساس منابع و امکانات موجود درکتابخانه ها و مطابق با خط مشی خدمات مرجع مجازی کتابخانه، صورت می پذیرد.بنابراین آیین نامه خدمات مرجع مجازی در راستای نظاممند کردن ارائه خدمات مرجع مجازی و مشخص کردن رویه ها و خط مشیهایی که کتابخانه در ارائه این خدمت در پیش می گیرد تهیه و تدوین شده است.

 

ماده 1: تعاریف

دانشگاه:منظور دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است.

کتابخانه مرکزی:منظور مدیریت منابع علمی، کتابخانه مرکزی و اسناد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است.

 

 

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست